Nieuws van het PCC-SWM, een update en een videoboodschap

Beste PCC-SWM bezoeker,

Wij hopen dat het met u allemaal goed gaat. Wat is het toch stil geworden in ons café. Wij missen jullie, wij missen de ongedwongen sfeer waarop we met elkaar spraken, wij missen het kopje koffie, de vlaai op gezette tijden.

Zoals u wellicht heeft gehoord wordt beetje bij beetje een versoepeling van de corona-regels verwacht. Wij zullen met Sylva Janssen (beheerster van ‘t Trefpunt) zorgvuldig moeten overleggen wanneer en hoe we weer terug kunnen komen. Dat het anders zal zijn, dat staat vast. Hoe anders, dat weten we nog niet. En ook ligt het aan verschillende factoren wanneer we weer een café zullen kunnen organiseren.

De bijeenkomst van juni wordt uitgesteld naar november van dit jaar en vanwege de corona maatregelen heeft ciro-Hornerheide besloten dat de tentoonstelling van kunst in en rondom hun locatie dit jaar niet doorgaat. Omdat er nogal wat is geschoven en onder voorbehoud opnieuw is ingepland (waaronder de jubileum bijeenkomst), treft u de nieuwste planning voor de rest van dit jaar in de bijlage aan.

de stuurgroep PCC-SMW